
با سلام و احترام به دعوت دوستان مجموعه فعال فراسان، در 21 و 22 خرداد 98 در شهر مشهد کارگاه 6 ساعته گیمیفیکیشن و هک رشد
با سلام آخرین جمعه آبان ماه که میشه همون 26م آبان در نمایشگاه رسانه های دیجیتال در کارگاه A از ساعت 16 تا 18 کارگاه گیمیفیکیشن
این گزارش به کوشش مهلا فرازمند، گزارشگر روزنامه فرصت امروز در شنبه، 22 آبان و دنیای تبلیغات، رسانه تخصصی تبلیغات و برند منتشر شده است. بازاریابی
با سلام اگر در یزد ساکن هستید خوشحال میشم که در کارگاه روز هشت مهر که در شهر یزد و در پارک علم و فناوری اقبال
احتمالا بارها از خود پرسیده اید بازی های رایانه ای و تلفن همراه چرا ساعت های طولانی افراد را مبهوت خود کرده و به اصطلاح معتاد!
با تلاش مجموعه خوب گاتریم، مجموعه کارگاههای گیمیفیکیشن را در روز 11 شهریور، در تهران آغاز خواهیم کرد. مدت زیادی نیست در کسب و کارهای جهان
به فعالیتی که با میل و کاملا اختیاری و تنها باهدف سرگرمی و تفریح در اوقات فراغت انجام می شود، بازی میگویند. بازی چه شرایطی دارد؟
بازیپردازی (گیمیفیکیشن) تکنیکی است که شرکتها میتوانند علاوه بر فضای کسب وکار خود، در زمینه تجارت و آموزش نیز از آن استفاده کنند. طبق گزارش مجله
بازی پردازی(گیمیفیکیشن) تکنیکی است که بسیاری از کسبوکارها برای متنوعسازی فضای خود از آن استفاده میکنند. یکی از مهمترین علل جذابیت گیمیفیکیشن، سادهسازی و سرگرمکننده کردن